Scenariusze - PAINTBALL ZACHODNIOPOMORSKIE ZŁOCIENIEC CZAPLINEK IMPREZY INTEGRACYJNE IVENTY POJEZIEŻE DRAWSKIE

Przejdź do treści


Poniżej przedstawiamy wybrane przez naszych klientów najleprze scenariusze gry w paintball. Są to niektóre propozycje które cieszą się popularnością.

Zdobywanie flagi przeciwnika






To pierwszy i na pewno najpopularniejszy scenariusz gry leśnej. W grze udział biorą 2 zespoły (liczba graczy dowolna choć im więcej tym lepiej). Każdy zespół ma swoją flagę (bazę). Wszyscy uczestnicy powinni zaczynać grę w tym samym czasie (na umówiony wcześniej znak) w swoich bazach. Zawodnicy trafieni kończą grę i z chodzą z terenu walki. Jeśli podczas trafienia zawodnik niósł flagę, musi ją zostawić w miejscu w którym został wyeliminowany (w miejscu widocznym). Zawodnik wyeliminowany nie ma prawa głosu ? nie może podpowiadać, zdradzać pozycji przeciwnika ani słownie ani gestykulując.
Wygrywa ta drużyna, która zdobędzie flagę przeciwnika i doniesie ją do swojej bazy.




Ochrona Prezydenta











Scenariusz gry bardzo znany nawet przez początkujących. Jedna osoba musi poświęcić się i odłożyć pistolet (prezydent). Pozostali gracze dzielą się na ochroniarzy i terrorystów. Ochrona powinna być liczniejsza. Misja ochroniarzy polega na bezpiecznym przeprowadzeniu prezydenta przez pole określoną wcześniej trasą (wariant 1), lub z określonego punktu do drugiego (wariant 2). Misja terrorystów - sprzątnąć prezydenta bez względu na straty własne.



Walka o jedną flagę - SPID











Gra dla ludzi o dobrej kondycji i odwadze. Flagę umieszcamy na środku pola walki.  Po bokach w takich samych odległościach od flagi umieszczamy dwie drużyny. Na sygnał obie drużyny muszą jak najszybciej podbiec do flagi, zdobyć przewagę nad przeciwnikiem, podjąć flagę i donieść do wyznaczonego miejsca . Gra bardzo szybka i dynamiczna. Jeżeli drużyna jest już trochę zgrana to zdobycie flagi jest na wyciągnięcie ręki. Walka wymagająca szybkiego podjęcia decyzji oraz trzeba być szybkim sprytnym i zdecydowanym.



Obrona Częstochowy










Dobre ćwiczenie jak bronić lub atakować pozycje flagowe. Dwie drużyny: atakujący i broniący. Obrońca wybiera teren, na którym będzie się bronić i oznacza go (nie wolno obrońcom wychodzić poza wybrany teren). Czas gry w zależności od ilości graczy, rodzaju i rozmiaru terenu.
Atakujący wygrywa zdobywając flagę (wystarczy ją podjąć), obrońcy powstrzymując atak.


Gettysburg









Gra na otwartym polu. Dwie drużyny stają naprzeciwko siebie w linii prostej i wykonują komendy prowadzącego. Komendy które są wydawane są trzy: pierwsz to celuj - gdzie celujecie, strzał - wszyscy w tym samym momencie oddajecie  tylko jeden strzał. Osoby trafione schodzą z pola gry. Reszta wykonuje trzecią komendę czyli krok do przodu. I tak w kółko aż do momentu gdy jedna z drużyn zostanie wyeliminowana.
Bardzo dobra gra aby oswoić się z paintbalem lub na zakończenie dnia, Zużywa się w niej bardzo mało kulek.




Serdecznie zapraszamy do zabawy z naszą firmą.

Wróć do spisu treści